< Till bloggens startsida

Lilla duktiga killen!


Myser med husse.

Den här dagen har varit spännande för Malte! Först fick han träffa dammsugaren för första gången. Lät dammsugaren stå framme halva dagen så han fick bekanta sig med den. Sen fick den stå påslagen men stilla och Malte vågade sig fram trots att den surrade en massa. När jag sedan skulle dammsuga tyckte han att munstycket var jätteskoj att springa efter.

Senare på eftermiddagen när Malte var sömnig tog jag fram kloklipparen. Jag (Cissi) har aldrig klippt hundklor tidigare, bara marsvinsklor så självklart var jag lite smånervös. Men oj va duktig han va! Försökte dra undan tassen lite lätt en gång men annars lät han mig klippa alla klorna! Patrik kom hem när vi hade en tass kvar, när Malte hade sprungit fram för att hälsa kom han tillbaks till mig, la sig ner och sträckte upp tassarna. 

Även om jag inte får sova mina 8 timmar per natt och inte varit utvilad på snart en vecka så känner jag sån enorm lycka, hela tiden! Även när han inte gör som man vill eller biter sönder skorna så gör det nästan ont i hjärtat av kärlek till honom. Min lille bebis!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

Mejl: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv något snällt här:

Kom ihåg mig?
Trackback