< Till bloggens startsida

Mitt hjärta.
















Just nu ligger lillskrutten i soffan bredvid mig på sin favvotröja, min ljusgråa hoodie. Har varit en lång dag för honom. Lattjat en massa, hälsat på alla byggkillarna och åkte spårvagn för första gången! Gick som med allt annat, jättebra! Lite tråkigt var det att sitta still i knät, men så länge han fick titta ut var han nöjd. Åkte två hållplatser, lattjade i gräset med en tuggpinne och sen åkte vi hem igen. Förhoppningsvis förknippar han spårvagnen med roliga saker nu. Har också hämtat upp storebror och husse vid spårvagnshållplatsen för att han ska tycka att det är en himla positiv grej. Så ja, jag känner mig som världens stoltaste nu. Lille killen är så tuff!

Jenny - Hugos mamma

Mormor Lucky tackar så mycket!:D

Kram till söta Malte!

2012-05-05 @ 09:13:09
URL: http://luckymommy.blogg.se/
nicklas

Vad duktiga ni är! härligt att läsa!!

2012-05-05 @ 20:14:19
URL: http://ballstaff.nu

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

Mejl: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv något snällt här:

Kom ihåg mig?
Trackback